خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

 

 خسرو مایلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: فدراسيون صداي انتقادها را تحمل نمي كند

متأسفانه گوش شنوایی در فدراسیون تنیس روی میز وجود ندارد و صدای انتقادها را تحمل نمی کند

مربی بین المللی تنیس روی میز گفت: کمپ اشلایگر زمانی به درد ما می خورد که مربیان آنها به ایران می آمدند تا از تجارب آنها همه مربیان و بازیکنان استفاده کنند.

 به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: ،خسرو مایلی مربی بین المللی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کمپ اشلایگر زمانی به درد ما می خورد که مربیان آنها به ایران می آمدند تا از تجارب آنها همه مربیان و بازیکنان استفاده کنند.

 

اگر یک مربی و یا چند بازیکن کره ای یا هندی که هزینه های کمتری هم داشتند را دعوت می کردیم و یک مربی خوب هم از اروپا می آوردیم از نظر من خروجی آن به مراتب بهتر از این بود.

 

وی افزود: آوردن بازیکنان خارجی در تیمهای لیگ نیز می توانست باعث شود تا بازیهای لیگ بهتر برگزار شود.

 

مایلی درباره صحبت های اخیر رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: محمد زارع پور اعلام کرده است که فدراسیون به دبیر احتیاجی ندارد و همه کارهای فنی را خودش انجام می دهد اما مگر ایشان سوابق قهرمانی یا مربیگری دارند؟

 

وی تصریح کرد: متأسفانه گوش شنوایی در فدراسیون تنیس روی میز وجود ندارد و صدای انتقادها را تحمل نمی کند، من پیش از این بارها اعلام کرده بودم که کمیته ها بازوان اصلی فدراسیون هستند اکنون بعد از سه سال سرپرست کمیته ها تغییر کرده اند.

 

مدرس فدراسیون تنیس روی میز، درباره بازیهای لیگ، خاطرنشان کرد: به نظر من برنامه ای برای بازیکنان رده دهم به بعد وجود ندارد و توجه اندکی به این پینگ پنگ بازان می شود.

 

وی افزود: درباره مربیان هم باید بگویم که بعضی از آنها فقط به دلیل روابطی که داشته اند به سمت مربیگری برگزیده شده اند و معمولاً قراردادها باکسانی بسته می شود که ریاضیات مربیگری را نکشیده اند.

 

خسرو مایلی به ناکامی جوانان تنیس روی میز در رقابتهای اپن مجارستان هم اشاره کرد و گفت: عوامل زیادی این ناکامی را رقم زده اند از جمله عدم برنامه ریزی منسجم، نداشتن پشتوانه مطمئن برای بازیکنان، برگزار نشدن اردوهای مستمر، سلیقه ای عمل کردن مسئولان فدراسیون و نداشتن برنامه کارشناسی شده توسط مربیان مجرب کشور، چطور ممکن است در طول یک سال با یک اردوی پنج یا شش روزه بتوان در تورنمنت بین المللی شرکت کرد و نتیجه دلخواه هم گرفت.

 

این موضوع را مربیان درجه دوم هم می دانند که مسابقات بین المللی آیتمهای مخصوص به خود را دارند.

 

وی مدعی شد: زمانی که ما مسابقات قهرمانی کشور را که یکی از اساسی ترین مسابقات داخلی کشور برای رده های سنی در قسمت آقایان و بانوان محسوب می شود برگزار نمی کنیم و رقابت آنها را فقط به مسابقات اپن و آن هم فقط سالی یک یا دوباره بسنده می کنیم نمی توان بیشتر از این در رقابتهای بین المللی انتظار داشته باشیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: یک شنبه 26 / 8 / 1391برچسب:خسرو مايلي, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد